فن

“ماجد المصري” يحذر من إختراق حساباته!

كتبت_ميار ترك

 

نشر الفنان ماجد المصري علي احدي مواقع التواصل الإجتماعي الخاصة به فيديو يوضح فيه ،حقيقة الكلام البذيء الذي أرسله شخصاً ما قد أخترق حسابه علي موقع فيس بوك وإنستجرام وقد قام أحدهم أيضاً بعمل حساب مزيف بإسمه ويتحدث مع الناس من خلاله وينتحل شخصية المصري.

حيث أن هذا الشخص قد أستخدم حسابه إستخدام سيئ وقام بمراسلة اصدقائه ومعجبينه وأرسل لهم كلاماً وقحاً ،دفع أصدقاء ماجد للإتصال به بغرض الشكوي مما قد بعث ،وبعد استرجاع حساباته علي مواق التواصل الإجتماعي قام بتصوير فيديو يوضح فيه حقيقة الأمر حيث قال من خلاله :

 

“مساء الخير يا جماعة أنا ماجد المصري … زي ما نزلت قبل كدة وقولت أن أنا الفيس بوك عندي في حد عامل أكونت فيك Fake ، وأنا حذرت ناس كتير جداً ، وخالي بالكو يا جماعة عشان الراجل ده بيتكلم بإسمي وبيتكلم كلام مش لطيف خالص.

من يومين بردو حصل إني في حد عمل هاكينج علي الإنستحرام عندي وبدأ يكلم ناس كتير ،وبدأت ناس كاير تكلمني وتشتكيلي … أنا بس عايزة أقول … أنا بعتذر طبعاً عن أي كلام أتكتب من خلال الصفحة بتاعتي بس أنا فعلاً مش مسئول عنه وهو ده حال السوشيال ميديا…. بس أنا خلاص لسه مغير الباس وورد دلوقتي حالاً والحمد لله وتمام يعني ،وربنا يستر …

وكل سنة وحضراتكم طيبيين …”.

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى