عاجلفن

«لا بنسيب حقنا ولا بنسيب اللي غدروا بينا».. السقا تريند تويتر بعد مواجهة هشام عشماوي في مسلسل الاختيار

كتب: أحمد الجيزاوي

تصدر هاشتاج السقا تريند علي موقع التواصل الاجتماعي “تويتر”وذلك بعد ظهور الفنان أحمد السقا في الحلقة ال29  من مسلسل الاختيار كضيف شرف في دور الضابط الذي يستجوب الإرهابي هشام عشماوي الذي يلعب دوره الفنان أحمد العوضي.

وقال “السقا” لهشام عشماوي وهو يرتدي بدلة الإعدام في المشهد ،”أنا استجوبتك وخدت منك كل اللي أنا عاوزه بسهولة جدا وبسرعة وعرفت إنك عاوز مصحف وأنا جبتلك مصحف غالي عليا خدت من عزاء صديق عزيز علي قلبي اسمه محمد درويش انتوا صفتوه وهو في كمين الفرافرة، يا هشام احنا لا بنسيب حقنا ولا بنسيب اللي غدروا بينا وزي ما جبناك هنحاسب اللي مشغلينك والأجهزة اللي بتدعمكم”.

وجاءت التعليقات كالاتى: (“‏مع السلامة يا هشام لإنى خلاص مش هشوفك ثانى ولا فى دنيا ولا فى آخرة. بجد جملة مبدعة من الفنان أحمد السقا اللى ظهوره كان خاص وقوى.

‎#الاختيار ‎#أحمد_السقا ‎#هشام_عشماوي )

واضاف اخر؛ (‏كلام احمد السقا رساله لكل دول العالم مش هنسيبكم والا هنسيب الأجهزة اللي مشغليتكم )

وذكر أخر؛ (‏مع السلامة يا هشام لإنى خلاص مش هشوفك ثانى ولا فى دنيا ولا فى آخرة. بجد جملة مبدعة من الفنان أحمد السقا اللى ظهوره كان خاص وقوى

‎#الاختيار ‎#أحمد_السقا )

الاختيار بطولة أمير كرارة وأحمد العوضي ودينا فؤاد ومها نصار وضياء عبدالخالق وإنعام سالوسة ومحمود حافظ، ومن تأليف باهر دويدار، وإخراج بيتر ميمي، ومن إنتاج تامر مرسي، ويعرض يوميًا على قناة on e في تمام الساعة التاسعة مساءً.

 

الوسوم
اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق